maandag 9 mei 2011

Vertrek naar Milaan

Vlaamse meisjes die het land uit trekken, het lijkt iets zeldzaam - en niet alleen omdat in het buitenland mijn collegamodellen allemaal Russisch lijken te praten. Mijn vertrek naar Milaan bleek spannend genoeg om mijn laatste weekdagje BelgiĆ« in de live studio van TVL, het avondprogramma van MNM, en de Glitter & Glamoursectie van Het Belang van Limburg door te brengen. Dit laatste om mijn gloednieuwe wekelijkse column aan te kondigen. Ik voorzie vanaf deze week elke vrijdag de Limburgers van een streepje zonnige tekst rechtstreeks uit Milano, aangedikt met enkele foto's van mijn modellenactiviteiten.

Hierbij de link naar mijn gesprekje met Dave Peters van MNM: http://www.mnm.be/artikel/198042 

Binnenkort uitgebreid verslag over mijn eerste bewogen dagen in Milaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten