woensdag 24 november 2010

Dsquared²

Het rennen van casting naar casting heeft eindelijk zijn vruchten afgeworpen. Vorige week kreeg ik al te horen dat ik begin december naar Marrakech zou afreizen voor de Fashion Days aldaar. Hiphip, een goede afwisseling met het steeds kouder wordende Parijs (het gaat sneeuwen!). De details voor mijn weekje Marokko heb ik nog niet, maar dat ik zal verblijven in een poepchique hotel staat al vast. Je kan slechter aankomen.

Vandaag en gisteren deed ik de showroom van Dsquared (http://www.dsquared.com/). Ik deed in België al vaker showroomjobs, het zijn niet de meest spannende opdrachten die er bestaan, maar werk is werk. Zeker in Parijs, waar de concurrentie bijzonder hoog ligt. Dus hees ik mij de voorbije twee dagen in "ultrasuperslim" jeanskes en ingewikkelde jurken om ze vervolgens te laten keuren door de klanten van Dsquared. Ik ben op dat moment dus eigenlijk een beetje een levende paspop.

Ik heb bovendien een leuke showroomcollega uit Noorwegen. Dat maakt het werk eens zo leuk, want het modellenleven is vaak wachten, wachten en nog meer wachten. Nu wacht ik weer op morgen, mijn derde testshoot in Parijs!


1 opmerking:

  1. Whaaa helemaal SATC dan :D Geniet er vooral ook heel erg van! Still; verrrryy jealous Ine!! :D

    BeantwoordenVerwijderen