donderdag 31 maart 2011

Don't bring your Uggs

"Don't bring your Uggs". De woorden van roommate Molly in onze laatste skypesessie zinderen nog na. Bij het inpakken van mijn spullen (leggings, skinny jeans, shirtjes, berenmuts, een jurkje, een berg Belgische chocolade - hoezo modelleneten? - en twee paar hoge hakken) valt mijn oog op mijn lieflijke hemelsblauwe Uggs. Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt ze thuis te laten. Achteraf bekeken een goede keuze voor in het vliegtuig, een minder goede voor de straten van New York (en al zeker niet voor go-sees, maar zo ver ging ik het ook niet pushen).

Al snel wordt duidelijk dat Uggs hier enkel nog door Brooklyngrietjes en slecht gestylede, veelal Aziatische, toeristen worden gedragen. Probleem: het zijn de enige platjes die ik bij heb. Oplossing: nieuwe schoenen! Ik weet meteen waar ik naar op zoek wil: female combat boots. In NY een ware hype onder de modellen, in Parijs ook al gespot in de straten, en vanaf vandaag ook aan mijn voeten! 

3 opmerkingen:

  1. Nice Ine! Ik ben ook al 'n tijdje aan het twijfelen om zo 'n paar aan te schaffen.. Misschien toch maar eens doen dan, als ze zo fashionable zijn in NY ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha.. these boots are made for walking. That's just what they'll do. One of these days these boots are gonna walk all over you..boemboemboem..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Charlotte: zeker doen, ik vind ze super, en combineerbaar met nagenoeg alles ;)

    BeantwoordenVerwijderen